Hur hanterar Verxter min myndighetspost?
Myndighetspost, det sköter vi! När ett meddelande eller brev dyker upp från myndigheter som Skatteverket, Försäkringskassan och andra, ser vi till att det går direkt in i vårt system. Vi kikar på innehållet, vidtar nödvändiga åtgärder och så sparas det digitalt. Klart!
Vad menar ni med ”nödvändiga åtgärder”?
Det kan vara allt från att bokföra en faktura, betala en avgift eller bara arkivera informationen. Vi håller koll på detaljerna så att du slipper.
Behöver jag informera er när jag väntar på viktig post?
Nej, när du är kopplad till oss, ser vi till att all myndighetspost hanteras. Men om du känner att det är något speciellt du väntar på, kan du självklart ge oss en heads-up.
Hur vet jag vad som har hänt med min post?
Genom att logga in i systemet kan du alltid se status och historik på all din post. Och om något extra viktigt dyker upp, hör vi av oss till dig.
Hur länge lagrar ni min myndighetspost?
Vi behåller din digitala myndighetspost så länge du är kund hos oss. Och självklart följer vi alla lagar och regler gällande arkivering.
Tveka inte att höra av dig om du har fler frågor eller funderingar kring hur vi hanterar din post! Vi finns här för att underlätta för dig.